DSpace
 

EMU I-REP >

Browsing by Author Kaya, Anıl Kemal

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 5 to 8 of 8
< previous 
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Jan-2020Kanaat Önderi Rolündeki Instagram Fenomenlerinin Tüketici Davranışı Üzerindeki EtkisiKaya, Anıl Kemal; Çalışkanlar, Banu; Doğu Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Aug-2020Kurumsal İmaj ve İtibarda Uygulanan Stratejik İletişimin Sosyal Medyada Yansıması: Türk Hava YollarıKaya, Anıl Kemal; Kahveci, Sevinç; Doğu Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
2018Kuzey Kıbrıs’ta Bulunan Alışveriş Merkezleri’nin Dijital Pazarlama İletişimi Kampanyaları ve Tüketici DavranışlarıKaya, Anıl Kemal; Özen, Mürüde; Doğu Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Jan-2015Role of Word of Mouth Communication in North Cyprus: Painkillers and Dermocosmetics ProductsKaya, Anıl Kemal; Akgül, Çağlar Çağlar; Eastern Mediterranean University, Faculty of Communication ,Department of Communication and Media Studies
Showing results 5 to 8 of 8
< previous 

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback