EMU I-REP >
04 Faculty of Education >
Conference Papers and Presentations – Education >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11129/2536
|
Title: | Eğitim Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Düzeyleri Ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler |
Authors: | Karslı, Mehmet Durdu Gündüz, Hasan Basri Titrek, Osman Hamedoğlu, Mehmet Ali Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Education. Yıdız Teknik University, Faculty of Education, Department of Education. Sakarya University, Faculty of Education, Department of Education. TR146645 TR112178 TR136838 TR117984 |
Keywords: | Eğitim Yöneticileri Öğretmen Bilişim Teknolojileri Kullanım Düzeyi ve Engel |
Issue Date: | 2001 |
Publisher: | Sakarya Üniversitesi |
Citation: | Mehmet Durdu Karslı. “Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerin Kullanma Düzeyleri ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler,” Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, 28-30 Kasım 2001. |
Abstract: | Kaliteli bir eğitimin gerçekleşebilmesi için en önemli unsurlardan birisi de bilişim teknolojileri ile ilgili altyapının okullarda sağlanmasıdır. Bu altyapı içinde bilişim teknolojileri ile ilgili birimlerin oluşturulması ve bunu kullanacak olanların eğitilmesi gerekir. Bunun için de öncelikle bu birimlerin oluşturulduğu okullarda görev yapan öğretmenler ile eğitim yöneticilerinin bu teknolojileri kullanma düzeylerinin belirlenmesi açısından bu araştırma önem taşımaktadır. Ayrıca bu araştırmanın son bölümünde bilişim teknolojilerinden yararlanmalarını engelleyen nedenler de belirlenerek, etkili ve kaliteli bir eğitimin gerçekleştirilmesi için önemli olan teknolojik altyapı ve kültürün önündeki engellerin olup olmadığının |
URI: | http://hdl.handle.net/11129/2536 |
Appears in Collections: | Conference Papers and Presentations – Education
|
This item is protected by original copyright
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|