DSpace
 

EMU I-REP >
04 Faculty of Education >
Conference Papers and Presentations – Education >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11129/2536

Title: Eğitim Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Düzeyleri Ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler
Authors: Karslı, Mehmet Durdu
Gündüz, Hasan Basri
Titrek, Osman
Hamedoğlu, Mehmet Ali
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Education. Yıdız Teknik University, Faculty of Education, Department of Education. Sakarya University, Faculty of Education, Department of Education.
TR146645
TR112178
TR136838
TR117984
Keywords: Eğitim Yöneticileri
Öğretmen Bilişim Teknolojileri
Kullanım Düzeyi ve Engel
Issue Date: 2001
Publisher: Sakarya Üniversitesi
Citation: Mehmet Durdu Karslı. “Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerin Kullanma Düzeyleri ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler,” Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, 28-30 Kasım 2001.
Abstract: Kaliteli bir eğitimin gerçekleşebilmesi için en önemli unsurlardan birisi de bilişim teknolojileri ile ilgili altyapının okullarda sağlanmasıdır. Bu altyapı içinde bilişim teknolojileri ile ilgili birimlerin oluşturulması ve bunu kullanacak olanların eğitilmesi gerekir. Bunun için de öncelikle bu birimlerin oluşturulduğu okullarda görev yapan öğretmenler ile eğitim yöneticilerinin bu teknolojileri kullanma düzeylerinin belirlenmesi açısından bu araştırma önem taşımaktadır. Ayrıca bu araştırmanın son bölümünde bilişim teknolojilerinden yararlanmalarını engelleyen nedenler de belirlenerek, etkili ve kaliteli bir eğitimin gerçekleştirilmesi için önemli olan teknolojik altyapı ve kültürün önündeki engellerin olup olmadığının
URI: http://hdl.handle.net/11129/2536
Appears in Collections:Conference Papers and Presentations – Education

Files in This Item:

File Description SizeFormat
mdk.pdfConference Paper290.09 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

Recommend this item
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback