DSpace
 

EMU I-REP >
01 Rector's Office >
Social Media Unit - Sosyal Medya Birimi >
Seminar Videos - Social Media Unit >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11129/2710

Title: Müşteri İlişkileri ve CRM = Customer Care & Social CRM
Authors: Yaşar, Azra Betül
Keywords: Sosyal Medya - Turkcell - Müşteri İlişkileri
Issue Date: 6-Apr-2016
Publisher: Eastern Mediterranean University, Social Media Unit
Abstract: Azra Betül Yaşar şu anda Turkcell'de çalışmaktadır ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında uzman olarak hizmet vermektedir. Mart 2011'den beri bu görevi yürüten Yaşar; proje yönetimi, stratejik planlama, bilgi yönetimi, sosyal medya, bütçe yönetimi, ve data analizi konularında deneyim kazanmış birisidir. Müşterilerin Turkcell ile en iyi şekilde iletişimde kalmasını sağlamak, ve Turkcell deneyimlerini her zaman en yukarda tutmak için çalışmaktadır.
Description: Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir.
URI: https://www.youtube.com/watch?v=--Aips5tepw
http://hdl.handle.net/11129/2710
Appears in Collections:Seminar Videos - Social Media Unit

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Azra Betül YaşarCustomer Care & Social CRM.mhtVideo, Seminar2.29 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright

Recommend this item
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback