DSpace
 

EMU I-REP >
01 Rector's Office >
Social Media Unit - Sosyal Medya Birimi >
Seminar Videos - Social Media Unit >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11129/2711

Title: En İyi İçerik Pazarlama: THY’den Örnekler = Best Content Marketing Cases From Turkish Airlines
Authors: Durceylan, Ayşe Nur
Keywords: Türk Hava Yolları, THY - Pazarlama Yönetimi
Sosyal Medya
Issue Date: 7-Apr-2016
Publisher: Eastern Mediterranean University, Social Media Unit
Abstract: Ayşe Nur Durceylan; Üretim Yönetimi ve Pazarlama eğitiminden sonra, Pazarlama üzerine yükseklisans yapan Durceylan, Turkcell ve Eti'de stajını tamamlamasının ardından Türk Hava Yolları'nda Performans ve İş Geliştirme alanında uzman olarak çalışmaya başlamıştır. 2 yıllık bu deneyiminin ardından, 2012 başında THY'de İnteraktif Pazarlama ve İletişim Müdürlüğü'nde Uzman olarak iş hayatına devam etmeye başlayan Durceylan halen bu görevini devam ettirmektedir. Şu anda Asya ve Uzakdoğu bölgesinde sosyal medya projelerinin yönetilmesi, bölge ajanslarının koordinasyonu, içerik ortaklıklarının yönetilmesi, dijital projelerin koordinasyonu, ve Wingo'nun dijital mecralarda iletişim planlanması ve yönetilmesi gibi konularda çalışmaktadır.
Description: Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir.
URI: https://www.youtube.com/watch?v=SKOlmYHirR4
http://hdl.handle.net/11129/2711
Appears in Collections:Seminar Videos - Social Media Unit

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Ayşe Nur Durceylan.mht2.29 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright

Recommend this item
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback