DSpace
 

EMU I-REP >
01 Rector's Office >
Social Media Unit - Sosyal Medya Birimi >
Seminar Videos - Social Media Unit >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11129/2714

Title: Günümüzün Markaları: Paylaşılmaya Değer Kampanyalar = Brands of today: Campaigns worth sharing
Authors: Tüylüoğlu, Fatih
Keywords: Marka Yönetimi
Marka - Kampanyalar - Tanıtım
Sosyal Medya
Rekamcılık
Issue Date: 7-Apr-2016
Publisher: Eastern Mediterranean University, Social Media Unit
Abstract: Fatih Tüylüoğlu C-Section reklam ajansında 2009'dan beri çalışmaktadır. C-Section'da metin yazarı olarak çalıştığı süreç içerisinde Coca-Cola, Efes Pilsen, Arçelik, Fanta, Burn, Playstation, Sprite, ve daha birçok ünlü marka için kampanyalar yaratmıştır. Ayrıca Back to the Future filminin en popüler Facebook hayran sayfasının kurucusudur. Universal Pictures adına bu sayfayı yönetmeye devam etmektedir.
Description: Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir.
URI: https://www.youtube.com/watch?v=hfQFcD1Wuds
http://hdl.handle.net/11129/2714
Appears in Collections:Seminar Videos - Social Media Unit

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Fatih Tüylüoğlu.mht2.27 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright

Recommend this item
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback