DSpace
 

EMU I-REP >
10 Faculty of Communication and Media Studies >
Communication Studies >
Newspaper and Magazine Articles – Communication Studies >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11129/3118

Title: Haber formatında reklam yapılıyor
Authors: Ersoy, Metin
Eastern Mediterranean University, Faculty of Communication and Media Studies, Department of Journalism
TR219587
Keywords: Haber formatında reklam
Metin Ersoy
Issue Date: 31-Mar-2013
Publisher: Poli Investment Yayıncılık
Citation: Ersoy, M. 31 Mart 2013. Haber formatında reklam yapılıyor. Havadis Gazetesi
Description: Gazeteciler “reklamcı” değildir. Gazetecilerin yapması gereken doğru ve gerçek bilgileri ne pahasına olursa olsun hedef kitlelere ulaştırmaktır. Son birkaç haftadır gazetecilik üzerine yapılan tartışmaları alevlenmiş durumda. Türkiye’de İmralı tutanaklarının basında yer almasıyla başlayan bu tartışmalar, “basın ve fikir özgürlüğü” noktasına geldiğini söyleyebiliriz. Özellikle Milliyet köşe yazarlarından Hasan Cemal’ın görevine son verilmesi sonrası, gazetecilik mesleği hiç olmadığı kadar gündemde yer alıyor. Türkiye’de esen rüzgârdan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) de nasibini alıyor. Ancak KKTC’de bu sıralar daha fazla seçim rüzgârı esiyor. Gazetelerde Lefkoşa Türk Belediyesi adaylarının yaptıkları gezi ve temaslar yer alıyor. Genelde bir seçim zamanları bir de özel günlere doğru gazetelerde haberden çok reklam veya ilan bulunuyor.
URI: http://hdl.handle.net/11129/3118
Appears in Collections:Newspaper and Magazine Articles – Communication Studies

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Haber formatinda reklam-Ersoy.pdfPublisher Version374.28 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright

Recommend this item
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback