EMU I-REP >
10 Faculty of Communication and Media Studies >
Communication Studies >
Newspaper and Magazine Articles – Communication Studies >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11129/3118
|
Title: | Haber formatında reklam yapılıyor |
Authors: | Ersoy, Metin Eastern Mediterranean University, Faculty of Communication and Media Studies, Department of Journalism TR219587 |
Keywords: | Haber formatında reklam Metin Ersoy |
Issue Date: | 31-Mar-2013 |
Publisher: | Poli Investment Yayıncılık |
Citation: | Ersoy, M. 31 Mart 2013. Haber formatında reklam yapılıyor. Havadis Gazetesi |
Description: | Gazeteciler “reklamcı” değildir. Gazetecilerin yapması gereken doğru ve gerçek bilgileri ne pahasına olursa olsun hedef kitlelere ulaştırmaktır.
Son birkaç haftadır gazetecilik üzerine yapılan tartışmaları alevlenmiş durumda. Türkiye’de İmralı tutanaklarının basında yer almasıyla başlayan bu tartışmalar, “basın ve fikir özgürlüğü” noktasına geldiğini söyleyebiliriz. Özellikle Milliyet köşe yazarlarından Hasan Cemal’ın görevine son verilmesi sonrası, gazetecilik mesleği hiç olmadığı kadar gündemde yer alıyor. Türkiye’de esen rüzgârdan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) de nasibini alıyor. Ancak KKTC’de bu sıralar daha fazla seçim rüzgârı esiyor. Gazetelerde Lefkoşa Türk Belediyesi adaylarının yaptıkları gezi ve temaslar yer alıyor. Genelde bir seçim zamanları bir de özel günlere doğru gazetelerde haberden çok reklam veya ilan bulunuyor. |
URI: | http://hdl.handle.net/11129/3118 |
Appears in Collections: | Newspaper and Magazine Articles – Communication Studies
|
This item is protected by original copyright
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|