2024-03-28T12:05:30Zhttp://i-rep.emu.edu.tr:8080/oai/request
oai:i-rep.emu.edu.tr:11129/11832013-10-07T23:00:24Zhdl_11129_819Cep Telefonlarından veya Baz İstasyonlarından Değil, Yanlış Kurulan ve Standartlara Uymayan Sistemlerden KorkunuzAmca, HasanMobil Haberleşme, İletişim – Kablosuz İletişimCep Telefonları – Baz İstasyonları – İnsan Sağlığına EtkileriDoğu Akdeniz Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Basın Müdürlüğü2013-10-07T13:38:50Z2013-10-07T13:38:50Z2011-12Newspaper (Gazete)Amca, Hasan. (Aralık 2011). Cep Telefonlarından veya Baz İstasyonlarından Değil, Yanlış Kurulan ve Standartlara Uymayan Sistemlerden Korkunuz. Üniversitem Gazetesi, s. 3.http://hdl.handle.net/11129/1183Turkish (Türkçe)
oai:i-rep.emu.edu.tr:11129/28552016-08-05T23:00:32Zhdl_11129_819Üniversitelerin Kalitesi Meselesi!Amca, HasanÜniversitelerin Kalitesi MeselesiÜniversitelerin Kalitesi MeselesiÜniversiteler - Kalite - Kuzey Kıbrıs Türk CumhuriyetiKıbrıs ÜniversiteleriÜniversitelerin Kalitesi MeselesiÜniversitelerin Kalitesi Meselesi!Kıbrıs Postası, Kıbrıs Gazetesi2016-08-05T10:35:29Z2016-08-05T10:35:29Z2015-08-03articleÜniversitelerin kalitesinin rakamlarka değil, eğitim-öğretim, araştırma ve tpluma/dünya kültürüne yapılan katkılarla ölçülebileceği örneklerle anlatılmıştır.http://emuprnews.emu.edu.tr/3agustos2015/haber1.jpghttp://hdl.handle.net/11129/2855turinfo:eu-repo/semantics/openAccess
oai:i-rep.emu.edu.tr:11129/30982016-11-18T00:00:37Zhdl_11129_819KKTC Üniversitelerinin Endişelendiren GeleceğiAMCA, HasanKKTCÜniversiteEndişelendirenGeleceğiÜniversiteler, Kuzey Kıbrıs Türk CumhuriyetiKKTC ÜniversiteleriUzun dönemde, KKTC üniversitelerine öğrenci gelmesini sağlayacak nedenler, diğer ülkelere öğrenci akışını sağlayacak nedenlere benzer olacaklarından, öğrenci akışının gerçek nedenlerine bakmakta yarar var. Michel Beine ve ekibi tarafından yayınlana ve Beine’nin “Human Capital” teorisine dayandırdığı “Determinants of the International Mobility of Students” isimli güncel bir makaleden esinlenerek, dünya çapında gelişmiş ülkelerde yükseköğrenim görmek için arayış içerisinde olan öğrencileri motive eden 3 temel neden var...2016-11-10T18:56:18Z2016-11-10T18:56:18Z2016workingPaperhttp://hdl.handle.net/11129/3098turinfo:eu-repo/semantics/openAccess