| dc.contributor.author | Erbilen, Süheyla Üçışık | |
| dc.contributor.author | Sekin, Sefa | |
| dc.date.accessioned | 2016-04-11T06:01:13Z | |
| dc.date.available | 2016-04-11T06:01:13Z | |
| dc.date.issued | 2001 | |
| dc.identifier.citation | Sekin S.,Üçışık S., 2001 Lise coğrafya Dersi Öğretim Programının Amaçlarına Yönelik Eleştirel Bir Yaklaşım.Marmara Coğrafya Dergisi Sayı: 2 , s.31-49İstanbul. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11129/2408 | |
| dc.description | The file in this item is the publisher version (published version) of the article. | en_US |
| dc.description.abstract | Milli Eğitim Bakanlığı Orta Okul Programım 1968'de hazırlamaya başlamış, 1970'de yürürlüğe koymuştur. Program temelde orta okul öğretim programlarını kapsamakla birlikte, liselerde uygulanan coğrafya programlarında da yararlı olabilecek bazı temel amaçlar önermiştir. Ancak M.E.B. Talim Terbiye Kurulunun liselere yönelik coğrafya öğretim programlarının amaçlarını gösteren resmi bir kaynak ortaya koymalıdır. Çalışmamız da 1968Ortaokul programındaki amaçlar incelenerek, günümüzde eksikliği hissedilen lise coğrafya müfredatının ortaya konularak çağımızın gereklerine uygun amaçlar belirlenmesi gerekliliği ele alınmıştır. | en_US |
| dc.language.iso | tur | en_US |
| dc.publisher | Marmara Coğrafya Dergisi | en_US |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
| dc.subject | Coğrafya - Eğitim Öğretim | en_US |
| dc.title | LİSE COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ AMAÇLARINA YÖNELİK ELEŞTİREL BİR YAKLAŞIM | en_US |
| dc.type | article | en_US |
| dc.relation.journal | Marmara Coğrafya Dergisi | en_US |
| dc.contributor.department | Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Elementary Education | en_US |
| dc.contributor.authorID | TR219101 | en_US |
| dc.identifier.volume | 2 | en_US |
| dc.identifier.startpage | 49 | en_US |
| dc.identifier.endpage | 59 | en_US |