dc.contributor.author |
Özer, Bekir |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-11T06:31:34Z |
|
dc.date.available |
2016-04-11T06:31:34Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.citation |
(2008). Öğrencilere öğrenmeyi öğretme. A. Hakan (Ed.), Öğretmenlik meslek
bilgisi alanındaki gelişmeler (ss.139-152).Eskişehir: Anadolu Üniversitesi
Açıköğretim Fakültesi. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2419 |
|
dc.description.abstract |
Yirmi birinci yüzyıla girerken içinde bulunduğumuz çağın en ayırıcı özelliği "bilgi
çağı" olmasıdır. Bilgi çağı, bilginin yoğunlaştığı, bilim ve teknolojinin hızlı değişim
gösterdiği bir dönemdir. Bu değişimler doğrultusunda toplumlar ve onları oluşturan
bireyler de değişme gereksinmesiyle karşı karşıya gelmişlerdir. Başka bir deyişle,
toplumlar "bilgi toplumu" olma sürecine girmişlerdir. Bireylerin hem bu sürece
uyum gösterebilmeleri hem de bu süreci geliştirebilmeleri için öncekilerden farklı
kimi niteliklere sahip olmaları gereklidir. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
öğrenme stilleri, |
en_US |
dc.subject |
öğrenme stratejileri, |
en_US |
dc.subject |
örgütleme stratejileri |
en_US |
dc.title |
Öğrenmeyi Öğretme |
en_US |
dc.type |
workingPaper |
en_US |
dc.relation.journal |
Öğrencilere öğrenmeyi öğretme |
en_US |
dc.contributor.department |
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR220846 |
en_US |
dc.identifier.volume |
x |
en_US |
dc.identifier.issue |
x |
en_US |
dc.identifier.startpage |
139 |
en_US |
dc.identifier.endpage |
152 |
en_US |