| dc.contributor.author | Özer, Bekir | |
| dc.date.accessioned | 2016-04-11T06:31:34Z | |
| dc.date.available | 2016-04-11T06:31:34Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.citation | (2008). Öğrencilere öğrenmeyi öğretme. A. Hakan (Ed.), Öğretmenlik meslek bilgisi alanındaki gelişmeler (ss.139-152).Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11129/2419 | |
| dc.description.abstract | Yirmi birinci yüzyıla girerken içinde bulunduğumuz çağın en ayırıcı özelliği "bilgi çağı" olmasıdır. Bilgi çağı, bilginin yoğunlaştığı, bilim ve teknolojinin hızlı değişim gösterdiği bir dönemdir. Bu değişimler doğrultusunda toplumlar ve onları oluşturan bireyler de değişme gereksinmesiyle karşı karşıya gelmişlerdir. Başka bir deyişle, toplumlar "bilgi toplumu" olma sürecine girmişlerdir. Bireylerin hem bu sürece uyum gösterebilmeleri hem de bu süreci geliştirebilmeleri için öncekilerden farklı kimi niteliklere sahip olmaları gereklidir. | en_US |
| dc.language.iso | tur | en_US |
| dc.publisher | Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi | en_US |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
| dc.subject | öğrenme stilleri, | en_US |
| dc.subject | öğrenme stratejileri, | en_US |
| dc.subject | örgütleme stratejileri | en_US |
| dc.title | Öğrenmeyi Öğretme | en_US |
| dc.type | workingPaper | en_US |
| dc.relation.journal | Öğrencilere öğrenmeyi öğretme | en_US |
| dc.contributor.department | Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences | en_US |
| dc.contributor.authorID | TR220846 | en_US |
| dc.identifier.volume | x | en_US |
| dc.identifier.issue | x | en_US |
| dc.identifier.startpage | 139 | en_US |
| dc.identifier.endpage | 152 | en_US |