Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması.

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Özer, Bekir
dc.date.accessioned 2016-04-22T12:48:10Z
dc.date.available 2016-04-22T12:48:10Z
dc.date.issued 1991
dc.identifier.citation (1991). Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1-2), 73-88. en_US
dc.identifier.uri http://www.emu.edu.tr/bekirozer/Bilimsel.html
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/2519
dc.description The file in this item is the publisher version (published version) of the article. en_US
dc.description.abstract Öğretmen eğitimi, günümüzde, gerek hizmetöncesi ve gerekse hizmetiçi eğitim kesitleriyle birçok ülkede üzerinde önemle durulan bir eğitim sorunu olma özelliğini korumaktadır. Özellikle yirminci yüzyılın ikinci yarısında dünyadaki okul çağı nüfusunun büyümesi, doğum oranlarının yükselmesi, eğitime olan istemin büyük boyutlara ulaşması ve çok yönlü gelişmelerin öğretmenlik mesleğini yafandan etkilemesi, bir yandan yeterli sayı ve nitelikte öğretmenin yetiştirilmesi, öte yandan da çalışan öğretmenlerin gelişmeler doğrultusunda hizmetiçinde çağdaş bilgi ve becerilerle donatılmaları gereğini doğurmaktadır. Bu önemli gerekliliği karşılayabilmek için dünyada çeşitli yollar denenmekte ve izlenmektedir. Bunların son. yirmi beş yılda en çok ilgiyi çeken ve giderek yaygınlaşanlarından -birisi uzaktan eğitim yaklaşımıdır. en_US
dc.description.sponsorship Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Hizmet İçi Eğitim PROGRAMLARI en_US
dc.subject Lisans Üstü programlar en_US
dc.title Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. en_US
dc.contributor.department Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences en_US
dc.contributor.authorID TR220846 en_US
dc.identifier.volume 4 en_US
dc.identifier.issue 1-2 en_US
dc.identifier.startpage 73 en_US
dc.identifier.endpage 88 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record