dc.contributor.author |
Özer, Bekir |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-22T12:48:10Z |
|
dc.date.available |
2016-04-22T12:48:10Z |
|
dc.date.issued |
1991 |
|
dc.identifier.citation |
(1991). Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1-2), 73-88. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://www.emu.edu.tr/bekirozer/Bilimsel.html |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2519 |
|
dc.description |
The file in this item is the publisher version (published version) of the article. |
en_US |
dc.description.abstract |
Öğretmen eğitimi, günümüzde, gerek hizmetöncesi ve gerekse
hizmetiçi eğitim kesitleriyle birçok ülkede üzerinde önemle durulan bir
eğitim sorunu olma özelliğini korumaktadır. Özellikle yirminci yüzyılın
ikinci yarısında dünyadaki okul çağı nüfusunun büyümesi, doğum
oranlarının yükselmesi, eğitime olan istemin büyük boyutlara ulaşması
ve çok yönlü gelişmelerin öğretmenlik mesleğini yafandan etkilemesi, bir
yandan yeterli sayı ve nitelikte öğretmenin yetiştirilmesi, öte yandan da
çalışan öğretmenlerin gelişmeler doğrultusunda hizmetiçinde çağdaş
bilgi ve becerilerle donatılmaları gereğini doğurmaktadır. Bu önemli
gerekliliği karşılayabilmek için dünyada çeşitli yollar denenmekte ve
izlenmektedir. Bunların son. yirmi beş yılda en çok ilgiyi çeken ve giderek
yaygınlaşanlarından -birisi uzaktan eğitim yaklaşımıdır. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Hizmet İçi Eğitim PROGRAMLARI |
en_US |
dc.subject |
Lisans Üstü programlar |
en_US |
dc.title |
Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.relation.journal |
Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. |
en_US |
dc.contributor.department |
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR220846 |
en_US |
dc.identifier.volume |
4 |
en_US |
dc.identifier.issue |
1-2 |
en_US |
dc.identifier.startpage |
73 |
en_US |
dc.identifier.endpage |
88 |
en_US |