| dc.contributor.author | Özer, Bekir | |
| dc.date.accessioned | 2016-04-22T12:48:10Z | |
| dc.date.available | 2016-04-22T12:48:10Z | |
| dc.date.issued | 1991 | |
| dc.identifier.citation | (1991). Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4 (1-2), 73-88. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://www.emu.edu.tr/bekirozer/Bilimsel.html | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11129/2519 | |
| dc.description | The file in this item is the publisher version (published version) of the article. | en_US |
| dc.description.abstract | Öğretmen eğitimi, günümüzde, gerek hizmetöncesi ve gerekse hizmetiçi eğitim kesitleriyle birçok ülkede üzerinde önemle durulan bir eğitim sorunu olma özelliğini korumaktadır. Özellikle yirminci yüzyılın ikinci yarısında dünyadaki okul çağı nüfusunun büyümesi, doğum oranlarının yükselmesi, eğitime olan istemin büyük boyutlara ulaşması ve çok yönlü gelişmelerin öğretmenlik mesleğini yafandan etkilemesi, bir yandan yeterli sayı ve nitelikte öğretmenin yetiştirilmesi, öte yandan da çalışan öğretmenlerin gelişmeler doğrultusunda hizmetiçinde çağdaş bilgi ve becerilerle donatılmaları gereğini doğurmaktadır. Bu önemli gerekliliği karşılayabilmek için dünyada çeşitli yollar denenmekte ve izlenmektedir. Bunların son. yirmi beş yılda en çok ilgiyi çeken ve giderek yaygınlaşanlarından -birisi uzaktan eğitim yaklaşımıdır. | en_US |
| dc.description.sponsorship | Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
| dc.language.iso | tur | en_US |
| dc.publisher | Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
| dc.subject | Hizmet İçi Eğitim PROGRAMLARI | en_US |
| dc.subject | Lisans Üstü programlar | en_US |
| dc.title | Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. | en_US |
| dc.type | article | en_US |
| dc.relation.journal | Uzaktan eğitim yaklaşımının öğretmen eğitiminde kullanılması. | en_US |
| dc.contributor.department | Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences | en_US |
| dc.contributor.authorID | TR220846 | en_US |
| dc.identifier.volume | 4 | en_US |
| dc.identifier.issue | 1-2 | en_US |
| dc.identifier.startpage | 73 | en_US |
| dc.identifier.endpage | 88 | en_US |