Uzaktan eğitim sisteminin evrensel yapısı

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Özer, Bekir
dc.date.accessioned 2016-04-22T12:55:57Z
dc.date.available 2016-04-22T12:55:57Z
dc.date.issued 1990
dc.identifier.citation (1990). Uzaktan eğitim sisteminin evrensel yapısı. Kurgu: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İletişim Bilimleri Dergisi, 8, 569-594. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/2523
dc.description The file in this item is the publisher version (published version) of the article. en_US
dc.description.abstract Yirminci yüzyılda bütün dünyada, hızlı ve yoğun toplumsal, ekonomik ve teknolojik gelişmelere koşut olarak, toplumların eğitim gereksinmelerinde önemli tartışmalar olmuştur. Ülkeler, bu gereksinmelerini karşılayabilmek amacıyla çok çeşitli girişimlerde bulunmuşlardır. Bunlar, genellikle, «daha çok okul açma, daha çok öğretmen yetiştirme, eğitim kurum ve donatımlarını etkili kullanma, öğrenim süresini uzatma» (Hızal, 1983, s. 7) biçimindeki çalışmaları kapsamıştır. Geleneksel nitelik taşıyan bu girişimler, eğitim olanaklarında önemli sayılabilecek bir artış sağlamışsa da, bütün dünyada varolan ekonomik bunalım sonucu eğitime ayrılan kaynakların yetmemesi nedeniyle, gereksinmeleri karşılamaktan uzak kalmıştır. Bu durum, ülkeleri eğitimde yeni arayışlara yöneltmiştir. Ülkeler, geleneksel eğitim yapılarının dışına çıkarak çabalarını daha çok kişiye daha iyi ve daha ucuz eğitim sağlaba yollarını bulmada yoğunlaşmıştır. Bu çabaların ürünü olarak eğitimde yeni bir yaklaşım olan uzaktan eğitim yaklaşımı geliştirilmiştir. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İletişim Bilimleri Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject UZAKTAN EĞİTİM en_US
dc.subject ÖĞRENCİ DESTEKLİ EĞİTİM en_US
dc.subject KURUMSAL YAPI en_US
dc.title Uzaktan eğitim sisteminin evrensel yapısı en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal Uzaktan eğitim sisteminin evrensel yapısı en_US
dc.contributor.department Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences en_US
dc.contributor.authorID TR220846 en_US
dc.identifier.volume 119 en_US
dc.identifier.issue 8 en_US
dc.identifier.startpage 73 en_US
dc.identifier.endpage 76 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record