dc.contributor.author |
Özer, Bekir |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-22T12:59:10Z |
|
dc.date.available |
2016-04-22T12:59:10Z |
|
dc.date.issued |
1990 |
|
dc.identifier.citation |
(1990). Öğretmenlerin uzaktan eğitim yaklaşımıyla sürekli eğitimi. Eğitim ve Bilim,
76, 73-76 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2524 |
|
dc.description |
The file in this item is the publisher version (published version) of the article. |
en_US |
dc.description.abstract |
Her alandaki yoğun toplumsal, ekonomik ve teknolojik gelişmeler,
insanların eğitim gereksinmelerinin de hızla artmasına neden olmaktadır.
Bu eğitim gereksinmelerinin karşılanabilmesinde, öğretmenlerin
sayısal yeterliklerinin yanı sıra nitelikli olmalarının da önemi büyüktür.
Nitelikli öğretmenlere sahip olabilmek ise, öğretmenlerin yalnız
hizmetöncesinde eğitilmeleri ile değil, hizmetiçinde de sürekli olarak
eğitilmeleri ile olanaklıdır. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Eğitim ve Bilim |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
UZAKTAN EĞİTİM |
en_US |
dc.subject |
UZAKTAN EĞİTİMİN ÜLKEMİZDEKİ DURUMU |
en_US |
dc.subject |
UZAKTAN EĞİTİMDEN YARARLANMA |
en_US |
dc.title |
ÖĞRETMENLERİN UZAKTAN EĞİTİM YAKLAŞIMIYLA SÜREKLİ EĞİTİMİ |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.relation.journal |
Eğitim ve Bilim |
en_US |
dc.contributor.department |
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR220846 |
en_US |
dc.identifier.issue |
76 |
en_US |
dc.identifier.startpage |
73 |
en_US |
dc.identifier.endpage |
76 |
en_US |