dc.contributor.author |
Karslı, Mehmet Durdu |
|
dc.contributor.author |
Gündüz, Hasan Basri |
|
dc.contributor.author |
Titrek, Osman |
|
dc.contributor.author |
Hamedoğlu, Mehmet Ali |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-02T10:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-05-02T10:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Mehmet Durdu Karslı. “Eğitim Yöneticileri ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerin Kullanma Düzeyleri ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler,” Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya Üniversitesi, 28-30 Kasım 2001. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2536 |
|
dc.description.abstract |
Kaliteli bir eğitimin gerçekleşebilmesi için en önemli unsurlardan birisi de bilişim teknolojileri ile ilgili altyapının okullarda sağlanmasıdır. Bu altyapı içinde bilişim teknolojileri ile ilgili birimlerin oluşturulması ve bunu kullanacak olanların eğitilmesi gerekir. Bunun için de öncelikle bu birimlerin oluşturulduğu okullarda görev yapan öğretmenler ile eğitim yöneticilerinin bu teknolojileri kullanma düzeylerinin belirlenmesi açısından bu araştırma önem taşımaktadır. Ayrıca bu araştırmanın son bölümünde bilişim teknolojilerinden yararlanmalarını engelleyen nedenler de belirlenerek, etkili ve kaliteli bir eğitimin gerçekleştirilmesi için önemli olan teknolojik altyapı ve kültürün önündeki engellerin olup olmadığının |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Sakarya Üniversitesi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Eğitim Yöneticileri |
en_US |
dc.subject |
Öğretmen Bilişim Teknolojileri |
en_US |
dc.subject |
Kullanım Düzeyi ve Engel |
en_US |
dc.title |
Eğitim Yöneticileri Ve Öğretmenlerin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Düzeyleri Ve Bilişim Teknolojilerinden Yararlanmalarını Engelleyen Nedenler |
en_US |
dc.type |
conferenceObject |
en_US |
dc.relation.journal |
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu |
en_US |
dc.contributor.department |
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Education. Yıdız Teknik University, Faculty of Education, Department of Education. Sakarya University, Faculty of Education, Department of Education. |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR146645 |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR112178 |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR136838 |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR117984 |
en_US |