| dc.contributor.author | Kargı, Eda | |
| dc.contributor.author | Akman, Berrin | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-03T19:43:10Z | |
| dc.date.available | 2016-05-03T19:43:10Z | |
| dc.date.issued | 2003 | |
| dc.identifier.citation | Kargı, E., Akman, B. (2003). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna Sahip Üstün Yetenekli Çocuklar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı (24) sayfa:212-215 | en_US |
| dc.identifier.issn | 1300-5340 | |
| dc.identifier.uri | http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/889-published.pdf | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11129/2574 | |
| dc.description | The file in this item is the publisher version (published version) of the article. | en_US |
| dc.description.abstract | Üstün yetenekli çocuklar genellikle duyarl›, kendilerinden çok şey beklenen ve desteklenmeye gereksinim duyan çocuklard›r. Bu çocuklar yeteneklerinin tamamiyle gelişmesi için desteklenmelidirler. DEHB hem dikkat eksikliği hem de hiperaktivite semptomlar› gösteren çocuklar› ifade etmektedir. Üstün yetenekli çocuklar, s›n›fland›rma, belleği kullanma, hat›rlama, organize etme gibi metabilişsel stratejileri daha iyi kullanabilmektedirler. DEHB’na sahip üstün yetenekli çocuklar diğer üstün yetenekli çocuklara k›yasla bu stratejileri etkin bir şekilde kullanmay› unuturlar.Bu çocuklar bilşisel, sosyal ve duygusal aç›dan diğer üstün yetenekli çocuklardan farkl›l›k göstermektedirler | en_US |
| dc.language.iso | tur | en_US |
| dc.publisher | Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
| dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
| dc.subject | Üstün Yeteneklilik | en_US |
| dc.subject | Dikkat Eksikliği | en_US |
| dc.subject | Hiperaktivite | en_US |
| dc.subject | Hiperaktivite Bozukluğu - Çocuklar | en_US |
| dc.subject | Çocuk Eğitimi | en_US |
| dc.subject | Çocuk Psikolojisi | en_US |
| dc.subject | Üstün Yetenekli Çocuklar | en_US |
| dc.subject | Üstün Zekalı Çocuklar | en_US |
| dc.title | Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna Sahip Üstün Yetenekli Çocuklar | en_US |
| dc.type | article | en_US |
| dc.relation.journal | Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi | en_US |
| dc.contributor.department | Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Primary Education | en_US |
| dc.contributor.authorID | TR219096 | en_US |
| dc.identifier.issue | 24 | en_US |
| dc.identifier.startpage | 212 | en_US |
| dc.identifier.endpage | 214 | en_US |