dc.contributor.author |
Kargı, Eda |
|
dc.contributor.author |
Akman, Berrin |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-03T19:43:10Z |
|
dc.date.available |
2016-05-03T19:43:10Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Kargı, E., Akman, B. (2003). Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna Sahip Üstün Yetenekli Çocuklar. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sayı (24) sayfa:212-215 |
en_US |
dc.identifier.issn |
1300-5340 |
|
dc.identifier.uri |
http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/yonetim/icerik/makaleler/889-published.pdf |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2574 |
|
dc.description |
The file in this item is the publisher version (published version) of the article. |
en_US |
dc.description.abstract |
Üstün yetenekli çocuklar genellikle duyarl›,
kendilerinden çok şey beklenen ve desteklenmeye gereksinim
duyan çocuklard›r. Bu çocuklar yeteneklerinin tamamiyle
gelişmesi için desteklenmelidirler. DEHB hem dikkat
eksikliği hem de hiperaktivite semptomlar› gösteren çocuklar›
ifade etmektedir. Üstün yetenekli çocuklar, s›n›fland›rma,
belleği kullanma, hat›rlama, organize etme gibi
metabilişsel stratejileri daha iyi kullanabilmektedirler.
DEHB’na sahip üstün yetenekli çocuklar diğer üstün yetenekli
çocuklara k›yasla bu stratejileri etkin bir şekilde kullanmay›
unuturlar.Bu çocuklar bilşisel, sosyal ve duygusal
aç›dan diğer üstün yetenekli çocuklardan farkl›l›k göstermektedirler |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Üstün Yeteneklilik |
en_US |
dc.subject |
Dikkat Eksikliği |
en_US |
dc.subject |
Hiperaktivite |
en_US |
dc.subject |
Hiperaktivite Bozukluğu - Çocuklar |
en_US |
dc.subject |
Çocuk Eğitimi |
en_US |
dc.subject |
Çocuk Psikolojisi |
en_US |
dc.subject |
Üstün Yetenekli Çocuklar |
en_US |
dc.subject |
Üstün Zekalı Çocuklar |
en_US |
dc.title |
Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğuna Sahip Üstün Yetenekli Çocuklar |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.relation.journal |
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
en_US |
dc.contributor.department |
Eastern Mediterranean University, Faculty of Education, Department of Primary Education |
en_US |
dc.contributor.authorID |
TR219096 |
en_US |
dc.identifier.issue |
24 |
en_US |
dc.identifier.startpage |
212 |
en_US |
dc.identifier.endpage |
214 |
en_US |