dc.contributor.author |
Yaşar, Azra Betül |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-31T13:40:19Z |
|
dc.date.available |
2016-05-31T13:40:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-06 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.youtube.com/watch?v=--Aips5tepw |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2710 |
|
dc.description |
Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. |
en_US |
dc.description.abstract |
Azra Betül Yaşar şu anda Turkcell'de çalışmaktadır ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında uzman olarak hizmet vermektedir. Mart 2011'den beri bu görevi yürüten Yaşar; proje yönetimi, stratejik planlama, bilgi yönetimi, sosyal medya, bütçe yönetimi, ve data analizi konularında deneyim kazanmış birisidir. Müşterilerin Turkcell ile en iyi şekilde iletişimde kalmasını sağlamak, ve Turkcell deneyimlerini her zaman en yukarda tutmak için çalışmaktadır. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Eastern Mediterranean University, Social Media Unit |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Sosyal Medya - Turkcell - Müşteri İlişkileri |
en_US |
dc.title |
Müşteri İlişkileri ve CRM = Customer Care & Social CRM |
en_US |
dc.type |
video |
en_US |
dc.relation.journal |
Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University |
en_US |