Müşteri İlişkileri ve CRM = Customer Care & Social CRM

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Yaşar, Azra Betül
dc.date.accessioned 2016-05-31T13:40:19Z
dc.date.available 2016-05-31T13:40:19Z
dc.date.issued 2016-04-06
dc.identifier.uri https://www.youtube.com/watch?v=--Aips5tepw
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/2710
dc.description Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. en_US
dc.description.abstract Azra Betül Yaşar şu anda Turkcell'de çalışmaktadır ve müşteri ilişkileri yönetimi alanında uzman olarak hizmet vermektedir. Mart 2011'den beri bu görevi yürüten Yaşar; proje yönetimi, stratejik planlama, bilgi yönetimi, sosyal medya, bütçe yönetimi, ve data analizi konularında deneyim kazanmış birisidir. Müşterilerin Turkcell ile en iyi şekilde iletişimde kalmasını sağlamak, ve Turkcell deneyimlerini her zaman en yukarda tutmak için çalışmaktadır. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Eastern Mediterranean University, Social Media Unit en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Sosyal Medya - Turkcell - Müşteri İlişkileri en_US
dc.title Müşteri İlişkileri ve CRM = Customer Care & Social CRM en_US
dc.type video en_US
dc.relation.journal Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record