En İyi İçerik Pazarlama: THY’den Örnekler = Best Content Marketing Cases From Turkish Airlines

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Durceylan, Ayşe Nur
dc.date.accessioned 2016-06-01T06:42:11Z
dc.date.available 2016-06-01T06:42:11Z
dc.date.issued 2016-04-07
dc.identifier.uri https://www.youtube.com/watch?v=SKOlmYHirR4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/2711
dc.description Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. en_US
dc.description.abstract Ayşe Nur Durceylan; Üretim Yönetimi ve Pazarlama eğitiminden sonra, Pazarlama üzerine yükseklisans yapan Durceylan, Turkcell ve Eti'de stajını tamamlamasının ardından Türk Hava Yolları'nda Performans ve İş Geliştirme alanında uzman olarak çalışmaya başlamıştır. 2 yıllık bu deneyiminin ardından, 2012 başında THY'de İnteraktif Pazarlama ve İletişim Müdürlüğü'nde Uzman olarak iş hayatına devam etmeye başlayan Durceylan halen bu görevini devam ettirmektedir. Şu anda Asya ve Uzakdoğu bölgesinde sosyal medya projelerinin yönetilmesi, bölge ajanslarının koordinasyonu, içerik ortaklıklarının yönetilmesi, dijital projelerin koordinasyonu, ve Wingo'nun dijital mecralarda iletişim planlanması ve yönetilmesi gibi konularda çalışmaktadır. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Eastern Mediterranean University, Social Media Unit en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Türk Hava Yolları, THY - Pazarlama Yönetimi en_US
dc.subject Sosyal Medya en_US
dc.title En İyi İçerik Pazarlama: THY’den Örnekler = Best Content Marketing Cases From Turkish Airlines en_US
dc.type video en_US
dc.relation.journal Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record