dc.contributor.author |
Durceylan, Ayşe Nur |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-01T06:42:11Z |
|
dc.date.available |
2016-06-01T06:42:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.youtube.com/watch?v=SKOlmYHirR4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2711 |
|
dc.description |
Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. |
en_US |
dc.description.abstract |
Ayşe Nur Durceylan; Üretim Yönetimi ve Pazarlama eğitiminden sonra, Pazarlama üzerine yükseklisans yapan Durceylan, Turkcell ve Eti'de stajını tamamlamasının ardından Türk Hava Yolları'nda Performans ve İş Geliştirme alanında uzman olarak çalışmaya başlamıştır. 2 yıllık bu deneyiminin ardından, 2012 başında THY'de İnteraktif Pazarlama ve İletişim Müdürlüğü'nde Uzman olarak iş hayatına devam etmeye başlayan Durceylan halen bu görevini devam ettirmektedir. Şu anda Asya ve Uzakdoğu bölgesinde sosyal medya projelerinin yönetilmesi, bölge ajanslarının koordinasyonu, içerik ortaklıklarının yönetilmesi, dijital projelerin koordinasyonu, ve Wingo'nun dijital mecralarda iletişim planlanması ve yönetilmesi gibi konularda çalışmaktadır. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Eastern Mediterranean University, Social Media Unit |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Türk Hava Yolları, THY - Pazarlama Yönetimi |
en_US |
dc.subject |
Sosyal Medya |
en_US |
dc.title |
En İyi İçerik Pazarlama: THY’den Örnekler = Best Content Marketing Cases From Turkish Airlines |
en_US |
dc.type |
video |
en_US |
dc.relation.journal |
Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University |
en_US |