Günümüzün Markaları: Paylaşılmaya Değer Kampanyalar = Brands of today: Campaigns worth sharing

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Tüylüoğlu, Fatih
dc.date.accessioned 2016-06-01T07:06:55Z
dc.date.available 2016-06-01T07:06:55Z
dc.date.issued 2016-04-07
dc.identifier.uri https://www.youtube.com/watch?v=hfQFcD1Wuds
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/2714
dc.description Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. en_US
dc.description.abstract Fatih Tüylüoğlu C-Section reklam ajansında 2009'dan beri çalışmaktadır. C-Section'da metin yazarı olarak çalıştığı süreç içerisinde Coca-Cola, Efes Pilsen, Arçelik, Fanta, Burn, Playstation, Sprite, ve daha birçok ünlü marka için kampanyalar yaratmıştır. Ayrıca Back to the Future filminin en popüler Facebook hayran sayfasının kurucusudur. Universal Pictures adına bu sayfayı yönetmeye devam etmektedir. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Eastern Mediterranean University, Social Media Unit en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Marka Yönetimi en_US
dc.subject Marka - Kampanyalar - Tanıtım en_US
dc.subject Sosyal Medya en_US
dc.subject Rekamcılık en_US
dc.title Günümüzün Markaları: Paylaşılmaya Değer Kampanyalar = Brands of today: Campaigns worth sharing en_US
dc.type video en_US
dc.relation.journal Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record