dc.contributor.author |
Tüylüoğlu, Fatih |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-01T07:06:55Z |
|
dc.date.available |
2016-06-01T07:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.youtube.com/watch?v=hfQFcD1Wuds |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11129/2714 |
|
dc.description |
Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ) Sosyal Medya Birimi ve DAÜ İletişim Fakültesi işbirliği ile 6 – 7 Nisan 2016 tarihlerinde, “Sosyal Medya ve Marka Haftası” gerçekleştirilmiştir. |
en_US |
dc.description.abstract |
Fatih Tüylüoğlu C-Section reklam ajansında 2009'dan beri çalışmaktadır. C-Section'da metin yazarı olarak çalıştığı süreç içerisinde Coca-Cola, Efes Pilsen, Arçelik, Fanta, Burn, Playstation, Sprite, ve daha birçok ünlü marka için kampanyalar yaratmıştır. Ayrıca Back to the Future filminin en popüler Facebook hayran sayfasının kurucusudur. Universal Pictures adına bu sayfayı yönetmeye devam etmektedir. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Eastern Mediterranean University, Social Media Unit |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
Marka Yönetimi |
en_US |
dc.subject |
Marka - Kampanyalar - Tanıtım |
en_US |
dc.subject |
Sosyal Medya |
en_US |
dc.subject |
Rekamcılık |
en_US |
dc.title |
Günümüzün Markaları: Paylaşılmaya Değer Kampanyalar = Brands of today: Campaigns worth sharing |
en_US |
dc.type |
video |
en_US |
dc.relation.journal |
Social Media and Brand Week, 2016: 6, 7 April 2016, Eastern Mediterranean University |
en_US |