Haber formatında reklam yapılıyor

EMU I-REP

Show simple item record

dc.contributor.author Ersoy, Metin
dc.date.accessioned 2016-11-21T19:11:39Z
dc.date.available 2016-11-21T19:11:39Z
dc.date.issued 2013-03-31
dc.identifier.citation Ersoy, M. 31 Mart 2013. Haber formatında reklam yapılıyor. Havadis Gazetesi en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11129/3118
dc.description Gazeteciler “reklamcı” değildir. Gazetecilerin yapması gereken doğru ve gerçek bilgileri ne pahasına olursa olsun hedef kitlelere ulaştırmaktır. Son birkaç haftadır gazetecilik üzerine yapılan tartışmaları alevlenmiş durumda. Türkiye’de İmralı tutanaklarının basında yer almasıyla başlayan bu tartışmalar, “basın ve fikir özgürlüğü” noktasına geldiğini söyleyebiliriz. Özellikle Milliyet köşe yazarlarından Hasan Cemal’ın görevine son verilmesi sonrası, gazetecilik mesleği hiç olmadığı kadar gündemde yer alıyor. Türkiye’de esen rüzgârdan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) de nasibini alıyor. Ancak KKTC’de bu sıralar daha fazla seçim rüzgârı esiyor. Gazetelerde Lefkoşa Türk Belediyesi adaylarının yaptıkları gezi ve temaslar yer alıyor. Genelde bir seçim zamanları bir de özel günlere doğru gazetelerde haberden çok reklam veya ilan bulunuyor. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Poli Investment Yayıncılık en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Haber formatında reklam en_US
dc.subject Metin Ersoy en_US
dc.title Haber formatında reklam yapılıyor en_US
dc.type other en_US
dc.relation.journal Havadis Gazetesi en_US
dc.contributor.department Eastern Mediterranean University, Faculty of Communication and Media Studies, Department of Journalism en_US
dc.contributor.authorID TR219587 en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record