Kale, Rabia(Eastern Mediterranean University (EMU) - Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2021-07)
In recent years, the expansion of Islamic Tourism has raised the interest of scholars
and practitioners in tourism sector. The interest to Islamic Tourism is not limited to
Muslim countries but considerable attention has ...
Oyekanmi, Damilola Michael(Eastern Mediterranean University (EMU) - Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2021-02)
Across all industries, organizations are beginning to understand the important roles
that positive customer experiences as well as positive word of mouth in remaining
competitive and having better organizational ...
Özgürkanlılar, Arda(Eastern Mediterranean University (EMU) - Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2021-07)
ÖZ:
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin herkes tarafınca bilinen tescilli ürünü hellimin
hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarı oldukça çekişmelidir. Hellim ada içinde neredeyse
herkes tarafından aktif olarak tüketilen bir ...
Öztunç, Fatma(Eastern Mediterranean University (EMU) - Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2021-08)
ÖZ:
Çalışmanın amacı Kuzey Kıbrıs gastronomisinin tanıtılmasına yönelik
problemleri tespit etmek ve çözüm önerilerine ulaşmaktadır. Bu kapsamda, pazarlama
karması ve gastronomi turizmi pazarlamasında kullanılabilecek ...
Afolabi, Olayinka Olasumbo(Eastern Mediterranean University (EMU) - Doğu Akdeniz Üniversitesi (DAÜ), 2021-09)
The smart tourism industry is growing, with the use and application of technology to
make travel more enjoyable, but the information privacy concerns of today’s tourists
obtained by the big data available to the destination ...